FANDOM

Bilgi Fotoğraf Galerisi

Ben sadece bır kızım. Mücadele hakkında nelermi biliyorum?

Tatsuya'ya dedi, Runo Kuralları`nda söyledi.

Runo Misaki
250

İlk Görünüş

Mücadele Başlıyor

Seslendiren

Zeynep Ataşer

Yaş

12 Bakugan Savaşçıları 15 Yeni Vestroia 18 Bakugan Mechtanium Akını Arc 2

Cinsiyet

Bayan

Irk

İnsan

Element

Haos

Koruyucu Bakugan

Blade Tigrerra Aerogan (İkinci)

Runo Misaki (美咲 琉乃 'Misaki Runo Bakugan Savaşcıları'nın Haos savaşcısı. Baş karakterlerden biri.

Görünüm

Bakugan Savaşçıları içinde Runo'nun kıyafeti pembe bir kemer ile sarı yaka bir gömlek ve beyaz bir etek. Kestane rengi parmaksız olan bilek eldiven Ayrıca turuncu ve beyaz diz çorap ve kahverengi ayakkabı giyer. Saçlarını iki at kuyruğuna bağlamış.

Bakugan: Yeni Vestroia, Runo kıyafeti pembe tasarımları ile sarı bir gömlek ve beyaz bir elbise.

Bakugan: Mechtanium Surge, Runo beyaz bir gömlek, mavi bir yelek, kırmızı bir kravat ve haki şort giyer.

Özetle, Runo hep kanı tatlı, renkli kıyafetler ve ikiz kuyrukları onun tatlı yapar, bu nedenle çok neşeli ve masumdur.

Kişiliği

Runo tipik çocuk ruhlu kız olan bir erkek Fatma. Çocuklarla oynarken Bakugan'ı seviyor. Runo her zaman rakip oldukları için Dan ile tartışıyor. Savaşta güçlü onun için çok itaatkar olan Koruyucu Bakuganı, Haos Tigrerra ile yakın bağları var. Daha sonra Tigrerra evrim geçirerek Blade Tigrerra'ya dönüşür. Sadece bir kız çünkü insanlar daha iyi yapıyorlar, sonra da onunla savaşırız, sözü en çok nefret ettiği şeylerden biridir. Kader Boyutun'a Bakugan ona çok şey kaybeder, neredeyse oyunu bıraktı bir an, ama sonra evlenmemeye karar verdi.

Her zaman her şeyi kendi istediğini ister, çocuklardan ilgi ister, ve çoğu zaman üzerinde dikkatle duruma bakılırsa önce baş saldırıları gibi tartışmalıdır Runo Bakugan dört seri boyunca en inatçı kahraman. Ayrıca çok kibirli olduğu için kendi yolunu gitmek için istekli.

Dan'i seviyor ve sevgilerini büyük ölçüde yazarları tarafından desteklenir. Runo asla onu sevdiğimi itiraf eden biri olmaz"tsundere" kız, dıştan gururludur ama derinlerde utangaçlık yüzünden oldu. Ama Runo çok çocukça bir kişiliğe sahiptir, çünkü, onun eylemleri kendisi değilde Dan'in eğiliminde gibi görünüyor.

Bir yardımsever olarak gösterilir Runo, belli inkar edilemez kusurları olmasına rağmen, nazik ve sevimli kız, her zaman çok, her şeyi en iyi arkadaşlarına yardım etmek için hızlıca çalışır. Mevsimler arasındi zaman geçtikçe, daha olgun biri gibi görünüyor.

Biyografisi

Animasyon

Bakugan Savaşçıları

Runo ailesinin işlerini yapmaya yardımcı olur, ve Alice ziyarete geldiğinde, çocuklar onu görmeye gelmiş gibi resturanta geldiğinde Runo kıskanıyor. O Kıyamet boyutuyla eve gelir. Bir grup erkek Runo'ya seni gördüğümüz için çok mutluyuz der. Runo Dan ile aşkında ciddi bir ezilme var ççünkü ona aşkını itiraf edemiyor. Dan uygunsuz davrandığında Runo tereddütsüz ona öfkeleniyor. Ayrıca Runo en iyi bakugan savaşçılarında 6.Sırada.

Runo Kader Boyuta ulaşır ve Lars Lion tarafından test edilirken Runo ile savaş çıkarmak için İlizyon Dan'i kullanır. Runo'nun bunun Dan'in küçüklüğünü öğrenmesi zaman aldı.

Genç Dan'in iyi beyzbol oyuncusu olmadığı görülmüştür ancak vuruşlar mesafesindedir. Runo Tigrerra, Blade Tigrerra ve Genç Dan ve Lars Lion'u yenmeye başardılar. Runo Dan tarafından bulundu test için Drago'ya meydan okumak için onu aşağı itti ve maskesini aldı. Runo savaş için iki Mock Dragonoids kullanmıştı, Onlar Apollineer oldu. Şu anda, Runo, altıncı sırada Drago daha gelişmeye yardımcı olmak için Dan ile mücadele ediyor. Herkes ile iyiydi Shun aslında önce onunla savaşmak için gidiyordu ama Tigrerra ilk Drago ile savaşmak istedi.

Savaşçılar Vestroia, Runo, Dan, Julie arkasında yarışta düşman yavaşlatmak için Dan Drago vardı yani en güçlü Bakugan olduğu için Yarışı kazanabileceğini söylediler. Sonraki dünya kapısı için bir yarış için meydan vardı. Runo ve Tigrerra sonra Sürat Dişi'ni kullanarak Rabeeder'ı yenmeyi başardılar.

Runo ve Tigrerra Naga'yı yenmek istiyorlardı bunun için Dan ve Drago'dan yardım istediler

İlk sezon bitti.

Yeni Vestroia

Drago çekirdekten ayrıldıktan sonra Dan'i alıp yardım istedi. Runo ve Julie'yi arkasına döndürerek kaçtılar. Gün geçtikte Runo Dan'i özlemeye başladı ve Micheal Gehabich'in boyut taşıyıcısını kullanarak Yeni Vestroia'ya ışınlandı fakat ışınlanma tamamlanmadığından Runo'nun bedeni Yeni Vestroia ve Dünya arasındaki bir boyutta kaldı fakat hologram olarak Yeni Vestroia'ya gelebildi.

Baron Dan Mira Runo hep birlikte dünyaya gittiler. Bu direniş için büyük tehlike oldu. Çünkü Beta Şehri'nde yıkmaları gereken bir boyut kontrolu vardı. İş dahada zorlaştı.

Arkalarından Vexos'lularda geldi Spectra Phantom Runo'yu kaçırdı amaç Dan ile konuşmaktı. Ondan sonraki gün Runo Resturant'ta Baron Runo'nun bebeklik fotoğrafını buldu ve Runo çok sinirlendi. Dan daha sonra Yeni Vestroia'ya geri dönmek istedi. Profesör Micheal Gehabich boyut kontrolu tamamladı. Bir sorun vardıkı Doktor Micheal bunu Volt'un eldiven gücü ile yaptığı için sadece eldiven kullanabilenler boyut kontrolunden geçebilridi. Bu durumda sadece Dan ve Baron Yeni Vestroia'ya döndü.

Runo ve Mira Mylene Farrow Lync Volan ile bir savaşa tutuldu. Savşta az kalsın ölüyorlardı. Ama kurtuldular onların kaybı sadece Magma Wilda'nın Subterra Enerjisi oldu.

Tehlike Runo ve Julie koyuyor bunun için kavgadan istifa etmeye karar verdiler, 51.Bölüm, Tigrerra Direnişi anlattı. Bu yüzden sadece gerçekten gerekli ise kavga edecekler.

Gundallian İnvaders

7.Bölüm'de geçmişi gösteren bir sahnede çıkmıştır.

22.Bölüm'de Dan ve Julie ile bir fotoğrafda çıkmıştır.

Mechtanium Akını

Marucho Savaşçıların, eski güzel günleri yansıtan bir görüntüyü bakarken çıkmıştır.

18 yaşındayken Runo Mechtanium Surge ilk görünüm getirmişti.

Düşman Müteffikleri bölümünde Mira kendine çalışıyordu ve çökmüş sonra o zaman boşluğu sırasında Vestal teknoloji öğreniyordu Mira bir işi kabul etti. Kato onu ve Runo'yu aldı ve o savaş sırasında Dan uyandı.

BakuganDiyarı İçin Savaş bölümünde, Dan ve Julie Bakugan Diyarını keşfetmek için katılıyor. Ayrıca Spatterix ve Stronk mücadelesinde Savaş Kıyafeti göndermek için yardımcı olur.

Silahlar Parlıyor bölümünde Bilge Savaş Kıyafeti çalmak için Runo'yu bayıltır.

Zafere Büyük Adım bölümünde Aerogan ile savaşır.

Düşman İçeri Sızıyor bölümünde Dan tarafından içeride kalınması söylendi.

Lanet Boyutu Kapışması bölümünde, savaşçıları aramaya başladılar fakat Bakugan Diyarı Mechtogan yüzünden yok olmakta bir saldırı yapıldı ve bu saldırı geçmişten gelen akım ile gitti böylece Sonun Başlangıcı Başladı.

Sonun Başlangıcı bölümünde Savaş kıyafeti giydirmek için arkada kaldı. Mira ile konuşuyor.

Yolun Sonu bölümünde Dan için bir parti yaparlar Herkes Runo'yu bekler ama gelmez. Dan çok üzgün olur.

Bakugan

Runo bir Haos savaşçısı. Koruyucu Bakuganı Bakugan Haos Tigrerra beyaz bir kaplan gibi. Tigrerra evrim geçirerek Blade Tigrerra oldu. Runo bazen bir sorunu olan düşman kafası üzerinde, saldırır. Nadiren strateji ile çalışıyor, ama gülümsediği zaman düşmanları için büyük bir sorun var.

Animasyon

Bakugan Savaşçıları

  • Haos Tigrerra (KoruyucuBakugan)
    • Haos Blade Tigrerra (Evrim geçirmiş Koruyucu Bakugan)
  • Haos Griffon
  • Haos Siege
  • Haos Saurus (Küçük Koruyucu Bakugan)
  • Haos Tuskor
  • Haos Hynoid
  • Haos Centipoid
  • Haos Juggernoid
  • Haos Robotallion
  • Haos Mantris
  • Haos Serpenoid
  • Haos Ravenoid
  • Haos Terrorclaw
  • Haos Manion
  • Haos Monarus
  • Haos Falconeer
  • Haos Stinglash
  • Haos Reaper

Bakugan Yeni Vestroia

  • Haos Blade Tigrerra (Koruyucu Bakugan)

Bakugan: Mechtanium Akını

  • Haos Aerogan (İkinci Guardian Bakugan)

Runo Hakkında

Runo saç modeli Japon Vocaloid, Hatsune Miku benzer saç modelidir. Runo ilk sezon kıyafet biraz Dinozor Kral Zoe Drake arcade kıyafet gibi görünüyor. İkisi de at kuyruklu, tank tops, sarı çıplak omuz ceket ve yüksek çorap var. Ayrıca ilgili gösteri onların ilk serisi önde gelen kadın kahramanı. Runo çeşitli şekillerde Fabia'ya benzer. İlk seride kendisi ana kadın savaşçı, ancak. Bakuganlarının ikisi de başka bir Haos savaşçısına ait. Dan'a aşık. Hem mavi saçları ve yeşil gözleri var. Runo adı, "美咲 琉乃," bir mücevher gibi Güzel çiçek "demek. "琉乃" çok değerli bir mücevher gibi "iken" 美咲 "güzel taş" anlamına gelir." Runo insan olan Savaşçılar'da sadece Haos üyesidir.

Yaptığı Savaşlar

Bakugan Battle BrawlersEdit

Savaşlar
Rakip/ler Bölüm/ler Sonuç
Masquerade 2 Kaybetti
Tatsuya 5 Kazandı
Kenta and Kenji (Dan Kuso ile birlikte) 6 Kazandı
Takashi and Kosuke (Marucho Marukura ile birlikte) 9 Kazandı
Shun Kazami (Marucho ile birlikte) 11 Kaybetti
Julio Santana (Dan ile birlikte) 18 Kazandı
Klaus von Hertzon, Chan Lee, veJulio Santana (Dan ve Marucho

ile birlikte)

21-22 Kazandı
Shuji, Akira, & Nene (Dan ile birlikte, Alice Gehabich yardım etti) 25 Kazandı
Masquerade 28 Kaybetti(Bilerek)
Lars Lion ve İlüzyon Dan 32 Kazandı
Dan Kuso 36 Kaybetti
Tricloid veRabeeder (Julie Makimoto ile Birlikte) 42 Kazandı
Centorrior ve Druman (Dan Kuso ile birlikte) 50 Kazandı
Hal-G 52 Kazandı

Bakugan Battle Brawlers: New VestroiaEdit

Savaşlar
Rakip/ler Bölüm/ler Sonuç
Mylene Farrow ve Lync Volan(Mira ile birlikte) 34 Kaybetti

Bakugan: Mechtanium SurgeEdit

Savaşlar
Rakip/ler Bölüm/ler Sonuç
Bilge (Dan ile Birlikte) 38 Kazandı