FANDOM

Bilgi Fotoğraf Galerisi

Dryoid (Japanese version 'Dryad' (ドリアード Doriādo))  Hydron'un Mekanik Bakugan'ı. En güçlü 3. Mekanik bakugan. İlki Farbros ikincisi Boriates. Boriates onu CBA modunda yenmiştir. CBA Modu(Özel Savaş Yeteneği Modu).

Bilgi

Açıklama

Dryoid savaşçıya benzeyen bir mekanik bakugandır., Robotallion'ı anımsatır ama bu bakugan daha ağır bir zırhla donatılmıştır.Dryoid'in füzeler ve ya kılıç için kullanabileceği iki eldiveni vardır.Ayrıca sırtında bir top taşır,bu ayrıca onun Murusame Kılıcıdır.Onun vücut zırhı ve kılıç rengi kullandığı her füzyon yeteneği ile değişir. Onun en güçlü yetenekleri Murusame Kılıcı ve füzyon yeteneği ile birleşen Gaia Reflektörüdür.

Animasyon

Bakugan Yeni Vestroia

28.bölümde Dryoid ilk kez Baron ve Ancient Nemus'a karşı savaşırken görüldü.O Baron'ı koalyca yendi ve Haos enerjisini aldı.O daha sonra MAC Spider ile birlikte Marucho ve Minx Elfin ile Preyas'a karşı savaştı.Minx Elfin'i yendi ve Aquos enerjisini aldı ancak Preyas'a karşı kaybetti.

Anasaray'da Dryoid Magma Wilda ve Cross Dragonoid'e karşı savaştı ve kaybetti.O Helios MK2 ve Twin Destructor'dan hasar aldı. O daha sonra Volt ve Boriates'e karşı savaştı ve kaybetti.Ancak Hydron Volt'u alternatif başka bir boyuta gönderdi.

Hydron ve Dryoid daha sonra Lync Alternatif Data'nın bir kopyasını bulunca,Lync ve Aluze'ye karşı savaştı.Yenilenmiş Dryoid,Aluze'u fena şekilde yendi.

Daha sonra babası Mylene ve Shadowun yok olmasından onu sorumlu tuttu ve işkenceciyle vakit geçirttirdi.Bunun üzerine Volt ve Lyncin hayalini görmeye başladı ve babasına meydan okudu . Dryoid Farbros'a karşı savaştı ve diğerlerine(Dan vb.)yardım etti.İlk başta savaşı kazanıyordu ancak Zenoheld Assail Farbros'u kullandı, geçit kartını açtı (alan basıncı) Hydron aklına Lync ve Voltu getirdi güç aldı ve Dryoid kendi kendine ayağa kalktı daha sonra Gaia Reflektörü ile güç seviyelerini Farbros = 3000 Dryoid= 2600 e kadar getirdi , fakat Parlak Oricalhum onun sonu oldu ve maçı kaybetti babası onu zindana attı.Dryoid,Hydron'un hapishanesinden kaçmasına yardım etti ve Dan ve diğerlerine savaşta yardımcı oldu.Dan ve diğerleri kaçtı , ama o Volt ve Lync'in yanına gitmek istedi ve kendini öldürdü.

Gereksiz Bilgiler

  • D

ryoid birden fazla Füzyon Yeteneği olan dbakugandan biridir.irit

  • O ayrıca üçlü yetenek kullanabilen üç bakugandan biridir.
  • O 49.bölümde Assail Farbros'a karşı savaştı ve Gaia Yansıtıcısı ile bir süre dayandı.
  • Dryoid üç Füzyon Yeteneğini birleştirebilen tek bakugandır.
  • Dryoid Marusame Kılcını kullandığı hep aynı pozu veriyor.
  • Dryoid orjinal Subterra renginde olmayan bir başka mekanik bakugandır.
  • O, Aluze ve Boriates Füzyon Yeteneği olan tek mekanik bakuganlardır.
  • O kullandığı yetenekle birleştirdiği Füzyon Yeteneğine sahip olan tek bakugandır.
  • 41.bölümde kısa bir süre o hiçbir Füzyon Yeteneği kullanmadığı halde kılıcı yeşil renkte görünmüştür.

Yetenekleri

  • Vulkan Yumruğu:200 g ekler.
  • Işın Kılıcı :200 g ekler.
  • Mars Kalkanı :Rakibin yeteneğini iptal eder ve 200 g ekler.
  • Murasame Oku :Rakipten 300 g çıkarır.
  • Murasame Kılıcı :300 g ekler.
  • Trans Kılıcı :Rakibin yeteneğini iptal eder.
  • Accel Hızı : Rakibin yetenek etkinleştirmesini önler.
  • Gaia Reflektörü :Rakibin yeteneğini üç kez yansıtır.
  • Alan Kapatıcı :Rakibin geçit kartını iptal eder ve rakibinden 200 g transfer eder.
  • Ezici Kılıçlar :

Füzyon Yetenekleri

  • Uçan Ejder Kovucu (Kovucu Yusufçuk):Rakipten 200 g çıkarır.
  • Geki Şeytanı (Geki Toz Bariyeri) :Her rakipten 300 g çıkarır ve Dryoid'e 300 g ekler.
  • Restu Şimşeği :400 g ekler.
  • Çifte Kalibre :600 g ekler.