FANDOM

1.Sezon

Bir gün gökyüzünden kart yağmaya başladığı zaman bütün hayatım değişti. İlk başta zararsız görünüyorlardı o yüzden biz çocuklar harika bir oyun icat ettik. Sonra kartların zararsız olmadıklarını fark ettik. Başka dünyadan gelen inanılmaz güçlere sahiplerdi. Benim Adın Dan arkadaşlarım Runo,Marucho,Jukie,pek havalı Shun ve Alice ile birlikte biz Bakugan Savaşçılarıyız. (İki Dünya Bir Amaç)

2.Sezon

Arc 1

Vestallar Yeni Vestroia'yı istila ettiklerinde ve tüm bakuganları esir aldığında Drago ve benim geri dönüp dostlarımızı kurtaracağımızı hesaba katmamışlardı. Şimdi ciddi olma zamanı. Bakugan Savaşçıları Direnişlerine katıldık. Hep birlikte Vexos'lara karşı kazanabilir Yeni Vestroia'yı özgürleştirebilir ve bütün bakuganları kurtarabiliriz. Hadi Drago Bakugan Savaş.

Arc 2

Yeni Vestroia'yı özgürleştirmemizden sonra Kral Zenoheld saklandığı yerden çıktı ve Bakugan Terminasyon Sistemini ortaya çıkardı. Bu tüm bakuganları yok etmek için tasarlanan bir makine. Ancak makineye güç vermek için 6 Kadim Savaşçının enerjilerine ihtiyacı var. Kadimler Zenoheld'i atlattılar ve güçlerini 6 bakugana transfer ettiler. Bu enerjiler bakuganların daha güçlü bir halde evrim geçirmesine yol açtı. Bakuganların kaderleri bizim elimizde ve riskler çok yüksek ama biz savaşmaya hazırız.

3.Sezon

Zenoheldi yenip dünyaya döneli çok şey oldu. Bunlardan en heyecan vericisi Bakugan Interspace'in dünya içinde çevrimiçi olması. Artık dünyanın dört bir yerinde çocuklar savaş yeteneklerini sergiliyebiliyor. Ne yazik ki herkes Bakugan Interspace'in huzurlu özgür olmasından hoşnut değil. Başka gezegenden gelen gizemli kötücül bir güç Bakugan Interspace'e sızdı ve onu ele geçirmek istiyor. Tamam dostum hadi başlayalım bakugan savaş.

4.Sezon

Arc 1

Gundalia'yı Neathia ve kutsal küre savaşında yeneli bir yıldan uzun bir süre oldu. Dünyaya dönüpte Mega Bakugan Interspace'yi inşa ettiğimizde giriş yapan insanların sayısında bir patlama yaşandı. Elbette ben ve Drago sahalara döndük. Bizimle Marucho ve yeni ortağı Tristar ve savaş arenasını sarsan Taylean'la sarsan Shun'da var. Bu yeni savaşçı akımı rekabetin ciddileşmesi demek. Bakugan Savaşlarını daha önce hiç böyle izlemediniz kazanmak için burdayız.

Drago Enerjisini kontrol edemiyor. İkimizde Mag Mel adında kötü maskeli adamı ve bakuganı Razenoid'in gördüğümüz görüntülerden kurtulamıyoruz. Ne yana dönsek Anubias ve Sellon takımı gibi kötü güçler Bakugan Interspace'e sızıyor. Neyse ki Marucho ve Shun'a güvenebiliriz. Amacımız Bakugan Interspace'i tekrar ele geçirmek ve Mag Mel'i ordan sürmek.

Arc 2

Bakuganlar bizimle yaşamaya geldiğinde her şey çok iyi gidiyordu ama sonra aniden niyeti her şeyi yok etmek olan mechtoganlar çıkageldi. Coredegon,Slycerax,Exostriker ve Mandibor adında mechtoganlar. Başlarında Bilge denen bir soytarı var. Ve ayrıca nonetler denilen kötü bir çeteden de yardım alıyorlar. Onlarla savaşıyoruz çünkü kimse bizden özgürlüğümüzü alamaz hiç bir zaman.

Jenerik Müziği Sözleri

Türkçe

Ne yapacaksın?
Herkes sana karşı!
Duvaraya daya sırtını,
başlat savaşı.
Bu son şansın!
Tüm güç sende,
iki dünya savaşıyor.
Bunun için savaş
geç olmadan dan dan bu Bakugan.

İngilizce

What are ya gonna do?

The odds are stacked against you,

Back against the wall

You gotta give it your all,a-a-a-a-a-a

This is the final stand,a-a-a-a-a-a

The powers in you hand!

Two worlds collide,

On the inside,

You got to fight for what's right,

Before it's gone,gone, gone...

This is BAKUGAN!